Tuesday, December 6, 2011

Rindu Dengan Blogku..

Assalamualaikum,

pic ehsan Pakcik google


Selamat petang selasa untuk semua, apa kabar.  Dah lama sungguh saya x menjengah ke blog. Entah lah nak kata x der masa tak jugak tapi  mood rajin tu memanjang ajer xada.  Hari ini di gagahi  juga diri ini untuk melawat ke tapak blog kesayangan ku ini oleh kerana rindu yang tak tertahan..mak aiiiii macam orang bercinta pulak bila x berjumpa dan berjauhan terasa rindu di hati..adakah ini sama dengan perasaan hatiku yang sedang di gamit seperti little butterfly yang berterbangan di awan-awangan..muahahaha..cik j..please stop from all this nonsense..

Hujung minggu saya yang lalu  terisi dengan membuat kueh kaswi pada hari sabtu pagi tengahhari berbelanja barangan dapur di Maslee dan petangnya adik saya Bedah ada ambil tempahan masak Roti Kacang Phool. Pada petangnya pula abang sepupu saya Acheh dan isteri kak Z n si comel kakak Ain datang kerumah.  Hari Ahad pula saya berjalan2 ke KSL bersama best friend saya miss Nana..apa lagi bila dua orang sahabat ini dah berjumpa xabis2 dengan segala macam cerita dari mula berjalan hingga la balik ke rumah kalau 5 jam..maka 5 jam lah kami cerita seronoknya tu baru dua orang kalau lebih ramai tentu lebih meriahkan..

JJCM saya kali ini dengan Nana adalah di restoran Seoul Garden yang menyediakan makanan Steamboat dan Barbeque..harganya jangan cakaplah boleh tahan mahal tempat tu sekepala ajer dah jadi rm37 lbih dengan tax sekali la tu so kami berdua dan jadi RM75 ++ mcm org kaya sesekali pi makan.  Tetapi memang berbaloi kerana kat tempat makan tu terdapat anika pilihan untuk steamboat dan di grill sama ada daging, ayam, udang, ikan, sotong yang dimarinate sesedapnya, pilihan untuk steamboat juga beranika, macam2 ada sampai xterpilih. Tapi ada rugi sikit masa kami makan disana sebab asik minum orange juice, grape juice jadi makan pun x seberapa dah kekenyangan dengan air..ohh ada juga pilihan desert yang boleh dicampur sendiri yang saya makan ice fruit cocktail. Ok lah kita layan gambar ice fruits cocktail yang saya makan hari tu gambar2 barbeque dan steamboat xsempat nak di snap.

Ok lah dah panjang jugak cerita saya tentang JJCM saya dengan nana so kita layan picnya sajer ok..



No comments:

Post a Comment