Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Tuesday, June 2, 2015

Semangatku Bagaikan Hilang...


Assalamualaikum...agak lama juga saya tak bersiaran di alam maya blog saya ini..sebenarnya ada juga bahan2 yang boleh saya kongsi bersama di sini sama ada resepi kueh mueh atau lauk yang saya buat dan gambar-gambarnya telah saya simpan di pc.. Oleh kerana saya juga melalui beberapa frasa yang boleh dikatakan tersentuh di jiwa saya ini pada minggu akhir bulan Mei jadinya macam saya kehilangan sesuatu pula..biarlah ianya menjadi rahsia saya yang akan saya bawa hingga ke mati..
Semoga Allah memberikan ketabahan pada diri saya ini untuk terus melalui hari-hari yang mendatang dengan penuh semangat..in sha Allah.  Sambil menaip ni sebenarnya saya mendengar lagu2 alunan Sharifah Aini yang begitu mendayu dan sedih Kenang Daku Dalam Doamu..tak sedar air mata saya juga turut mengalir..cukuplah sampai disini kerana saya tak mampu untuk menulis lagi..Al-Fatihah buat mereka yang telah pergi terlebih dahulu..






No comments:

Post a Comment