Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Tuesday, October 8, 2013

Sepi senyap dan sunyi...

Assalamualaikum....

Apakabar kawan2 dan pengunjung ZLC yang saya hormati dan sayangi...nampak setelah sekian lama saya tidak dapat keudara di alam blog ZLC ini rasa rindu semakin membara nampaknya..semenjak 11 September lalu entry terakhir Paru2 Goreng Sambal Berempah tu..rasa macam tak berdaya nak menulis apa2 di blog...maafkan saya kawan2 yer sebab saya kurang sihat di penghujung september..dan awal oktober..jadinya terpaksa menyepikan diri tapi hati ini sentiasa ingin menjengah ke blog dan berkongsi sesuatu tapi apakan daya keadaan tidak mengizinkan.

Dalam pada tak sihat di penghujung September dan awal Oktober saya masih sempat menyempurnakan satu projek meng-cookies yang memang kecil@kenit aje..sebesar syiling 20 sen..alhamdullilah akhirnya siap juga cookies2 tu sebanyak 2k ++ di sediakan tepat pada hari yang diperlukan..tq utk pn. bos ku yang membuat tempahan dan memberi kepercayaan pada saya..dan setelah musim2 sakit berlalu mc2 dan cuti2 yang di lalui..akhirnya saya kembali sihat dan kembali ke pejabat seperti biasa..alhamdullilah.

Oklah tak ada apa yang nak di kongsikan dengan rakan2 semua kali ini cuma sekeping foto semasa saya hadiri wedding anak bos saya pada hari ahad lepas bersama teacher fa n teacher su..akhir kata salam sayang buat semua in sha Allah ada masa kita bertemu lagi..xoxo..


No comments:

Post a Comment