Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Monday, September 8, 2014

Cerita Sana Sini Sepanjang Minggu Lepas

Assalamualaikum...

Apakabar kawan-kawan dan pengunjung ZLC yang saya sayangi..semoga semuanya sihat dan ceria selalu hendakya..lama betul tak meng-update di blog.. sebanarnya saya agak bz minggu lepas kerana pada minggu kemerdekaan saya ke majlis pengantin anak buah saya Ariff dan pasangannya Raihana. 29 dan 30 menghantar pengantin menikah dan bersanding di Johor Jaya kemudian majlis di sebelah lelaki diadakan di dewan Tebrau.  Jadinya agak bz la jugak..

Setelah abis acara2 di rumah pengantin sibuk juga lagi dengan acara jalan2 bersama twin sister saya kak No n kak Ni gan hb masing2 juga gan along saya n SIL sampai ke cowboy kulai dan Jusco Aeon Kulaijaya..sesekali dapat outing gan ahkak2 ku memang seronok beranika barang yang dibeli pantang nampak orang kata sampai buah2 asam pun saya rembat..tu yang sempat pulak buat projek acar buah sebab saya teringin sangat nak buat..alhamdulillah menjadi dan mungkin kalau rajin...oppsss bab rajin kena sebut pelan-pelan tak boleh kuat2 sebab saya ini kekadang ajer rajinnya...hihihi..takper kalau sape2 nak oder gan saya nanti boleh roger2 okeh...

Nampaknya cerita cacamarba saya yang macam2 minggu lepas agak memenatkan jadi darah tinggi pun melantun  jadinya amik ler cuti sehari semalam dan berehat2 di umah..okehlah tak boleh nak bercerita lebih panjang ada masa nanti saya sambung cerita2 lain pula yer..bila agaknya nak masuk entry masak yer sebab tak masak2 dan dapur tak berasap??? huhuhu..jom layan serba sedikit gambar selfie2 sepanjang acara2 minggu lepas..

Ariff n Raihana


aunty pegantin sibuk berselfie..

ni kuih warisan yang kakak n adik saya buat halwa maskat n kuih kepal

cikkiah2 menghantar pegantin bersanding di Johor Jaya








Candy Bar..lepas nie saya nak buat bisnes nie pulak..opsss

JJCM di Jusco Kulaijaya..

Ni acar buah yang saya buat..



No comments:

Post a Comment