Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Monday, July 1, 2013

Julai + Aura + Mood = !@#$%^


Assalamualaikum...

Salam Isnin bersamaan 1 Julai 2013...Julai datang lagi menandakan separuh dari tahun 2013 telah berlalu.
Apakabar kawan2 semua dan pengunjung ZLC yang saya rindui selalu semoga anda semua sihat dan sentiasa di bawah lindungan yang maha esa hendaknya..saya alhamdulillah sihat seperti biasa dan ada juga ketikanya kurang sihat batuk2 dan sakit tekak maklumlah seminggu yang lalu negara kita dilanda Jerubu yang agak teruk dan bacaan indek pencemaran melepasi tahap bahaya pada kesihatan hingga yang sampai 800 lebih ngeri bila dengarkan. Nasib baiklah sekolah di daerah JB x dicutikan kalau tak coti lah jugak saya...muahahaha berangan nk bercuti ajer..

Lama sungguh saya x ke udara di alam maya ini..dan yang terakhir semasa sama masukkan entry Rendang Ayam Kelantan pada 10 Jun lalu..lama betulkan cuma 2 entry ajer memang catat rekod pada bulan Jun sebab mood berblog ke laut..kalau nak ikutkan macam nak pencen  ajer dari berblog.  Bila di buka sesekali tu terasa rindu pula sebab dah lama tak menulis apa-apa. Harap2 bulan Julai nie saya akan lebih bersemangat lagi untuk mengupdate blog dengan resepi2 yang mudah dan ringkas..In Shaa Allah. Dalam pada agak ke--busy--an saya sempat gak buat sedikit Chocolate Chip Cookies untuk sample dan jualan pra puasa n raya.. Dah nak masuk bulan Ramadhan tak sampai 10 hari kita akan mula berpuasa..mudah2an  kita semua di berikan kekuatan dan kesihatan untuk menjalani Ibadah puasa yang hanya datang sebulan setahun..

Ok lah agak panjang juga saya berceloteh ini hari nie, saya x dapat kongsikan apa2 resepi hanya gambar choc chip cookies yang saya buat semalam dan untuk bagi yang masih sudi menjengah blog ZLC yang sudah sejuk kaku nie saya mohon maaf semoga di masa akan datang saya akan dapat mengupdate semula ok..salam sayang dari saya untuk anda semua..muaahhh..

No comments:

Post a Comment