Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Sunday, May 10, 2015

Churros - Mexican mari..


Merathon nampaknya saya hari ini sebabnya tadi saya baru masukkan resepi pulut panggang inti serunding daging..dan kali nie resepi yang berasal dari Mexico uolls ..oklah sebenarnya saya pun baru 1st time buat churros ni pada Jumaat lepas oleh kerana buatnya agak mudah saya buat lagi semalam hari sabtu sebab nak tunjukkan cara2 nak men..churros pada hakak saya Milah.. Resepi yang mudah seakan cream puff atau eclair nie sememangnya sedap sebab rasanya yang lemak2 gitu, boleh dimakan dengan di sprinkle icing sugar atau castor sugar atau boleh juga di celup dengan coklat cair atau nuttela. Method untuk masaknya yang perlu didihkan air bersama butter dan gula serta sedikit garam sama gan cara2 nak buat cream puff cuma yang ini tak gunakan baking powder.. oklah saya kongsikan gambar2 serta resepi yang telah saya editkan  digambar juga yer.. jom lerr layan churros ini yang sangat mudah dan ringkas..








No comments:

Post a Comment