Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Tuesday, October 16, 2012

1st Anniversary & Happy Birthday Aina..


Bertemu sekali lagi kita pada hari ini 16 Oktober 2012, nampaknya dah masuk setahun saya berblog jadi untuk mengingati ulangtahun pertama sebagai Blogger di Zalekha Luvs Cooking saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih pada  semua teman-teman dan pengunjung yang sudi bertandang ke blog saya ini yang ada kalanya ada bahan2 atau entry yang serba ringkas yang cuba saya update dari semasa ke semasa bergantung kepada kelapangan waktu saya..saya ingin memohon maaf andaikata sepanjang saya bersiaran di alam maya ini ada perkara2 yang tidak menyenangkan mana2 pihak sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah dan yang khilaf itu dari saya sendiri. 

Walaubagaimana pun saya amat berharap agar teman2 dan pengunjung2 sudi memberi pendapat atau buah fikiran dalam apa2 jua perkara dalam bidang masakan ini yang kita boleh kongsi bersama untuk memartabatkan lagi masakan2 yang pernah diterbitkan disini atau yang akan datang. Tanpa sokongan dari anda semua tak mungkin saya berada disini dan dapat berkongsi serba sedikit apa2 masakan yang pernah saya atau adik beradik yang lainnya mencuba di dapur kami seterusnya berkongsi dengan anda sekelian.  Moga dengan adanya sedikit perkongsian amal jariah yang tidak memerlukan modal ini kita semua mendapat pahala dan keberkatan insyaAllah..

Kepada blogger2 lain juga yang saya jadikan bahan rujukan dan inspirasi juga saya ingin merakam jutaan terima kasih dan penghargaan kerana saya selalu menimba ilmu dari blog2 yang tersohor seperti blog CMG Dapur Tanpa Sempadan, blog Kak Jee - Dunia Dari Dapur Kak Jee, blog Pn. Azlita Aziz - Masam Manis, blog CT Delima, Blog Bisous A Toi Pn Rima di Singapura tu, dan ramai lagilah yang sentiasa saya ikuti perkembangan blog mereka boleh dikatakan setiap hari, begitu juga blog anak saudara saya Briza yang kadang2 saya ambil resepi2 untuk di cuba...ok thanks to all of u guy n may Allah bless u..


Di sini juga saya ingin mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Lahir buat anak saudara kesayangan saya Aina Arissa binti Jemain yang menyambut Hari Lahir yang ke 5 hari ini , semoga Aina menjadi anak yang baik dan bijak..sayang aina...jangan nakal2 selalu dan rajin2 tolong ibu dan mak j ok...dah berangan2 nak buatkan kek Princess untuk Hari Lahir Aina tapi tak tahu jadi ke tak...nantilah Aina yer...sehingga bertemu lagi di entry2 akan datang..salam sayang dari Zalekha Ismail..xoxo

No comments:

Post a Comment