Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Thursday, October 11, 2012

Happy Birthday Aishah..


Assalamualaikum..

Salam hari Khamis 11 Oktober  untuk semua...masih tak ada entry masakan dari ZLC sorry yer kawan2 dan pengunjung yang masih sudi menjengah blog saya nie...hari ini cuma nak masukkan entry pendek..cuma nak wish Happy Birthday buat anak saudara saya Siti Aishah..hari ini dah jadi simanis 17 aishah sekejap saje masa berlalu kan.  Teringat masa aishah kecik2 dulu masa sekolah tadika di Tadika Iman...nak membaca buku Peter and Jane makan masa 2 tahun baru dapat membaca preter n jinnnn dengan lancar.. kenangan yang semua orang kat rumah kami yang tak dapat dilupakan sebab tiap2 hari aishah akan baca buku cerita preter n jinnnn dia dengan loghat pelat..hehehe..

Tapi alhamdulillah sekarang Aishah menjadi anak yang sangat rajin belajar..dan tak lama lagi akan menduduki peperiksaan SPM...semoga Aishah berjaya dalam bidang pelajaran dan terus menjadi anak yang baik sentiasa mendengar nasihat ibu yer sayang...mak j doakan akak akan terus berjaya dan menjadi anak yang soleha.. Oleh kerana hari ini adik saya Bedah tak ada balik BP jadi saya rasa akan masakkan sesuatu untuk besday girl tu..dan yang paling aishah suka apa2 jenis pasta atau spaghatty...tak kira sama ada di goreng ke, cabonara ke, olio ke atau masak dengan kuah daging tomato ke...ntah yer apa yang ada jer lah nanti...itu pun kalau menjadi petang nanti balik dari kerja..kalau tidak kita pi makan ajer lah kat warung ajer.. muahahaha.....

Ok cukup sampai disini dulu kalau menjadi pasta petang nanti saya snap pic dan masukkan entry...hingga bertemu lagi salam sayang dari ZLC..

Aishah dan saya semasa di sangkar kristal..






No comments:

Post a Comment