Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Tuesday, July 1, 2014

Setelah Sekian Lama Menyepi..



Assalamualaikum...

Salam Ramadhan dan selamat menunaikan ibadah puasa buat semua pengunjung Blog ZLC yang saya hormati.. Terlebih dahulu saya selaku tuan tanah blog ingin memohon keampunan dan kemaafan kerana telah begitu lama menyepi lebih dari setengah tahun dan entry terakhir yang saya masukkan pada 31 Dis 2013..

Banyak perkara2 yang tidak dapat dielakkan menyebabkan saya tidak dapat meneruskan penulisan juga berkongsi sisipan resepi mudah di blog kerana masalah2 kesihatan yang tidak berapa mengizinkan dan juga talian hayat di rumah iatu Lappy saya yang dah nyawa2 ikan  tidak dibaiki..huhuhu maaf yer kawan2.  sedih juga rasanya bila tidak berkesempatan untuk mencoretkan apa-apa di alam maya ini..saya juga tidak mampu berjanji untuk terus dapat berblog...tengok pada kesempatan dan ruang yang ada nanti In Sha Allah saya akan menulis juga serba sedikit dan yang ringkas2 sahaja ok..

Kalau ada kelapangan saya akan masukkan resepi mudah untuk berbuka bagi yang nak resepi ringkas dan sempoi dari air tangan ahkak ok.. Wakumsalam..jumpa lagi..


No comments:

Post a Comment