Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Monday, March 26, 2012

Terukir di Bintang...

Assalamualaikum...

Apakabar semua...semoga anda semua sentiasa sehat dan gembira di samping keluarga tercinta dan orang-orang yang dikasihi...hari ini saya tak ada entry masakan kerana seperti biasa pada hari2 bekerja memang  saya jarang2 memasak adik saya bedah ajer yang jadi master chef setiap hari..so balik dari kerja  tadi  saya hanya makan cemil2lan seperti cekodok yang saya beli di blok 5 cempaka tu..mahal sungguh harganya 10 biji RM 3 tu pun sizenya bukannya besar kecil2 sahaja dan rasanya cuma ikan bilis bawang sikit dan adalah 2..3 urat daun kunyit yang dihiris halus..kalau buat sendiri tu puas dan nikmatnya dapat makan sedap...huhu naper pulak saya nak komplen sedangkan saya yang hendak membelinya...masa balik tadi anak buah saya yeyed kata ada lagi baki pie kari kentang yang saya buat semalam yang disimpan dalam fridge so masuk ajer dalam oven saya n anak2 buah menikmati pie kari kentang yang sedap dan saya juga ada bawa balik marble cake pemberian kak marie office mate saya so berhigh tea dengan ada pie kari kentang semalam, marble cake, cekodok ciputttt...n ada icecream wall's..marbelesss u...tu lah yang dimakan untuk sesi petang hari ini dan disebelah malam nie dok la senyap2 yer jgn verangan nak makan itu ini lagi...hehehehe...

Ok lah dan bersantai2 di petang hari malam2 ini saya layan dengar lagu Yuna pulak Terukir di Bintang best jugak lagu ini...mcm lagu caberat lama2 pun ada jugak kan irama dia..so jom kita layan lagu Yuna ini...

Terukir di Bintang..

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan... kamu...

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu..

No comments:

Post a Comment