Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Sunday, March 11, 2012

Majlis di Sekolah....

Assalamualaikum...

Lama betul saya tak bersiaran@ meng update blog sejak 5 Mac hingga hari ini 11 Mac kesibukan dengan tugas2 dan line internet yang tak berapa nak ok...jadi hari ini dapatlah saya melepaskan rindu kat blog saya ini...cewahhhh rindu kat blog konon saya ini...tapi rindu la jugak nak menulis barang sepatah dua kata...memandangkan pada minggu lalu saya tak ada memasak apa2 yang istimewa jadi tak ada lah entry resepi insyaAllah bila saya ada memasak nanti saya akan masukkan entry masakan pula hari ini saya cuma nak berkongsi gambar2 sekitar majlis mesyuarat agung di sekolah saya dan juga majlis anugerah cemerlang yang diadakan pada hari sabtu 10 Mac...saya tak terlibat secara langsung cuma ambil tempahan caramel custard aje...dan dapatlah hadir bersama2 di majlis meraikan pencapaian cemerlang anak2 SKPT2...

Buku program Anugerah Cemerlang

PK 1 En. M.zin pengerusika  mesy Agung PIBG

Barisan kepimpinan skolah bersama YDP yang lama dan baru

Acara lintas hormat perbarisan unit beruniform anak buah saya Iqin n Yeyet turut serta


Cikgu Mona dan Rafizah dengan anak2 Pra Sekolah yg buat persembahan



Briani n Ayam masak merah Pak Akob..



Caramel Custard mini...yg nie saya buat

Kreatif betul cikgu fiza program pun cantik...


saya suka bunga sudut yg besar ini..

No comments:

Post a Comment