Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Friday, March 2, 2012

Makan-makan di Pejabat...

Pagi tadi di pejabat kami adakan makan2 sikit jer..sebab dah lama tak buat makan2 ada yang teringin nak makan nasi impit bersama kuah kacang berayam yang dimasak oleh isteri cikgu Yassin yang sangat sedap rasanya...terima kasih yer cikgu Yassin sebab bawakkan kami seperiuk kuah kacang berayam...saya cuma bawak sayur goreng jawa sahaja..kak marie pulak merebus nasi impit nona dan masak udang masak cili hidup bersos..udangnya technician cik Mamat si parang tumpul yang bawak...udang laut yang besor2 lagi manis memang mabelessss la...dan kueh apam saya bawa sikit juga.  Kebetulan pula hari ini bos saya mengadakan tahlil dan bacaan yasin pg Jumaat di dewan  ada jugak makan2 kat kantin nasi putih bersama lauk asam pedas kembung, rendang daging, ayam goreng madu, ikan bakar caru, sayur lemak nangka, sayur campur goreng, ikan kering dan sambal belacan..banyak betul lauk pauknya kan...

Sebab dah makan nasi impit di pejabat saya dan kawan2 kak ros n kak marie minta orang kantin  bungkuskan sahaja...x laratlah kalau nak makan sampai dua kali kan...ok lah kita layankan gambar2 makanan ajer eks...jgn marah eks kawan2 sebab kat sini asik ajer lah medapat rezeki gajah dan rimau opss lupa pulak pk 1 saya en. M.Zin pun ada bagi Pulut Kuning dan Kari ayam mau pengsan kalau nk mkn semua...hehehehe...





No comments:

Post a Comment