Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Wednesday, March 21, 2012

Roses....Semerbak Mewangi....



Salam n selamat petang rabu untuk semua.. saya  rasa macam tak berapa nak selesa hari ini  kenapa yer...mungkinkah kerana hari ini hari rabu yang merupakan hari kemalasan saya...muahahaha ada2 ajer kan.. dari tadi pagi saya agak santai ajer pagi2 lagi sebelum ke pejabat saya dah buat sejenis desert yang akan saya masukkan dalam blog petang nanti kalau masih ada lagi la dalam fridge tu...kalau dah habis mau nangis wooo...sebab percubaan percubaan pertama buat dan mungkin sedap kot...tunggu yer untuk entry di petang atau senja nnti..hehehe...

Oleh kerana agak moody hari ini angin mood tak berapa nak best nie datang so saya pun pi tengok kat website yang ada gambar2 bunga ros...memang saya nie peminat bunga ros...rasa2nya sekarang ini kalau beli baju semuanya nak bertemakan bunga2 ros...ntahlah memang dah kesukaannya macam tu...nak wat macam mana kan...jom kita layan beberapa gambar bunga ros ehsan pakcik google dan yahoo yang cantik2 belaka dan bayangkan sahaja baunya yang semerbak harum mewangi...therapy gak nie..hehehe..





No comments:

Post a Comment