Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Friday, March 30, 2012

Kurang Sehat...tekak nak Big Mac

Assalamualaikum...


Salam Jumaat untuk semua pengunjung ZLC yang di kasihi...hari ini saya masih lagi rasa kurang sehat dengan selsema dan badan yang sedikit lemah...tapi masih bekerja..sebab ada kerja2 yang perlu saya buat dan saya tak nak ikutkan sangat rasa lesu ini. Tapi dalam pada lesu dan kurang sehat tu tekak ini tak pulak menolak bila ada office mate saya yang nak pi beli lunch Mc Donald..mereka semua nak makan burger tengah hari tadi saya pun teringin jugak nak Big Mac so...jangan ke tidak mengirim juga la set Lunch Value Big Mac..tapi makan separuh ajer...ada lagi separuh tak habis kentang pun tak abis..air pun tak habis jugak..memang betul penangan nak demam nie kalau tak pasti habis...

Malam atau petang nanti bila dah balik kerja saya nak sharekan satu resepi kek butter cheese yang dibuat oleh anak buah saya Iqin bersama ibunya malam tadi...sedap jugak kek yang Iqin buat..rasanya just nice tak terlalu manis cuma tang letak cheese yang tak betul bukan diletak dalam adunan kek tapi dia cuma letak di atas permukaan ke setompok2 gitu dan bakar nantilah tengok gambar kek iqin bila saya masukkan entry nanti yer..ok la buat masa ini layankan ajer picture lunch saya tengah hari tadi bersama kawan2 di opis...jom Mc D..




No comments:

Post a Comment