Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Friday, November 9, 2012

Cuti Sekolah. Family Day di Pantai..Cuti2 M'sia??


Assalamualaikum...

Salam Jumaat untuk semua kawan2 dan pengunjung2 Zalekha Luvs Cooking yang saya sayangi...hari jumaat 9 November 2012 merupakan hari terakhir sekolah...bagi tahun 2012 kerana esok bermula cuti sekolah yang panjang untuk anak2 dan adik2 yang bersekolah..seronok pulak rasa bila dah mula cuti sekolah...tentu banyak acara2 atau percutian bersama keluarga yang dirancang oleh ibubapa diluar sana yang mengambil peluang untuk membawa anak2 berjalan pada musim cuti sekolah ini...

Saya pula suka akan suasana cuti sekolah sebab bila bekerja di sekolah keadaan sekolah akan lebih aman dan tenteram bila ketiadaan murid2..tapi mesti sunyi juga kan sebab tak dapat berjumpa dengan adik2 serta rakan2 guru melainkan mereka dipanggil untuk bertugas pada cuti sekolah ini...Kepada guru2 atau sesiapa sahaja ibu bapa yang bercadang untuk balik ke kampung halaman masing2 di ucapkan selamat bercuti di kampung...pasti seronokkan kalau ada kampung.. dan bagi yang tak ada kampung boleh juga lah berjalan2 ke destinasi pilihan anda kerana begitu banyak tempat2 menarik yang boleh dikunjungi semasa cuti sekolah ini..saya awal cuti ini akan pergi mengikuti hari keluarga di Pelangi Balau Resort..bersama2 keluarga SKPT2..2 hari jer ahad dan isnin, pastu pada hari Deepavali pulak nak berjalan2 rombongan Cik Kiah ke Raub Pahang menghadiri perkahwinan cikgu Ahmad Farees n acara shopping2 di Nilai 3...wahhhhh bestnya...tapi wang besar xder..huhu saper nk belanjer saya..

Jadinya buat sekian kalinya tak ada entry masak2 di sini ok mohon maaf banyak2 yer kawan2...insyaAllah bila ada kesempatan saya akan bersiaran lagi kalau ada cerita2 menarik..hingga bertemu lagi salam sayang dari saya..xoxo..muahhh.

No comments:

Post a Comment