Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Monday, November 5, 2012

Good Luck...SPM n STPM candidates..


Assalamualaikum...

Salam Isnin 5 November 2012, apakabar kawan2 dan pengunjung SLC semua. diharapkan anda semua sentiada sihat dan didalam lindungan dan rahmat Allah hendaknya..dah 5 hari saya x bersiaran di blog kerana lappy saya buat hal lagi dan kali ini rasanya memang kena tukar dengan yang baru..so Mr Dell u pun dh lebih 5 years kan i guna it high time untuk berubah wajah..insyaAllah esok lusa saya akan dapatkan lappy baru brand apa tak tau lagi..tp kalau ada sesiapa yang bermurah hati nak hadiah kan kat saya alangkah bahagianya...huhuhuhu sukahati saya ajer ekk..

Sebenarnya banyak perkara2 yang terlepas yang saya hendak updatekan misalnya entry hari lahir anak saudara saya Sara Sahira yang dah masuk enam tahun semalam...nak ucapkan Good Luck untuk anak buah saya Siti Aishah yang menduduki SPM hari ini..dan ada juga entry masakan mudah...so to cut it short saya ucapkan selamat menduduki SPM buat semua adik2 diluar sana yang dah pun berhempas pulas belajar dan hari ini bermula saat getir menduduki peperiksaan semuga anda semua dapat menjawab peperiksaan dengan tenang dan dapat menjawab dengan baik..juga untuk adik2 yang akan ambil STPM esok.


No comments:

Post a Comment