Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Friday, March 22, 2013

BERCUTI @ BEREHAT SEKETIKA...


Assalamualaikum...

Apa kabar kawan2 dan pengunjung ZLC yang saya rindui selalu.. maaf yer kawan2 sebab sejak kebelakangan ini saya telah mengabaikan blog ZLC ini almaklum masih kurang sihat dan bnyak juga perkara2 yang perlu saya bereskan..mudah2 saya mempunyai masa yang lebih sedikit...cewahhhh berapa banyak masa yang saya perlukan ekk ..cukup2 lah masa yang sedia ada cuma saya perlu bergerak lebih pantas n lincah kot..muahahaha ada2 ajer kan..tak perlah walau pun pergerakan agak slow tapi yang pentingnya ia dapat dibereskan dan di tambah elokkan..pehhh mcm sangat penting saje bunyi ayat saya ini...biarlah saya dan mereka2 yang sewaktu dengan saya memahami apa2 maksud yang tersirat.

Dalam kesibukan tugas seharian..sempat jugak saya buat treatment gigi saya nie..tampal jer mana yg rosak..syg hendak di buang kan gigi garham saya masa tegap dan elok kata doktor..minggu sebelumnya cuaca sangat panas...sampai sekarang pun masih panas lagi..dalam sehari rasanya lebih dari 3 kali saya dan semua dari kita mandi..kalau yang berasa tak selesa, demam batuk  n sakit tekak tu memang biasa lah di musim2 panas begini..Jadinya perlua menjaga kesihatan masing2 lebihkan minum air masak/mineral..peringatan bagi diri saya terutamanya ini sebab saya punya ler payah nak habiskan 1.5 liter air kosong sehari..dalam pada sakit2 tekak air ais juga yang saya cari..emmm..terukkan..

Ok lah panjang lebar pulak saya bercerita cuma nak amik kesempatan di sini nak ucapkan selamat bercuti sekolah bagi semua murid2 dan cikgu2 terutamanya di SKPT2 dan dimana2 jua anda berada jangan lupa untuk anak2 buah saya ulangkaji pelajaran serta gunakan waktu cuti ini untuk melakukan aktiviti yang berfaedah dan bagi yang baru ambil keputusan SPM tempoh hari tahniah diucapkan terutama pada anak buah saya Siti Aishah Md Yusoff sebab dapat keputusan yang cemerlang..alhamdulillah..sekarang akak boleh lah teruskan cita2 akak nk belajar bidang perubatan.  Ok saya pun dah nk offline sebab dah nak balik kul 5 u...terlebih rajin pulak duk di opis lama2 hari ini..Salam sayang dari saya Zalekha Ismaik...jumpa lagi di masa akan datang In Shaa Allah.  .

No comments:

Post a Comment