Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Sunday, October 23, 2011

Selamat Berlibur di Hujung Minggu..


Assalamualaikum..

Selamat pagi dan apakabar smua..semoga sehat n ceria selalu di pg ahad ini..Tentu ramai dari kita yang x bekerja mengambil peluang di pagi minggu utk bersantai ajer atau ada juga yang nk makan angin yer..atau pergi berkelah di tepi pantai..wah seronokkan kalau dapat berjalan2 bersama keluarga tercinta atau kawan2.

Seperti rakan disekolah akak SKPT2 tu cikgu2 murid2 dan ada sebilangan ibu bapa yang mengikut lawatan ke Sarawak mereka bertolak semalam..akak juga yg x berpeluang pergi..tp xper la mungkin ada rezki di lain kali..Sebenarnya ex-GPK1 skolah akak dulu Pn. Hjh Hayati binti Ramli ada mempelawa akak n seorang lg opis mate En.Zainal utk ke sana..mau dibiayai tiket belon nyer lg..tp mmg belum ada rezeki tuk kita bertemu..xper la kak yatie lain kali kita jumpa yer..tentunya pada masa ini Ustazah Siti Hajarah, Cikgu M.Zin, Azizul, K.Wan, Mona, Ustaz Katiman n ramai lg yg sedang sronok melawat destinasi yang menarik di Sarawak tu kan..jgn lupa ole-ole utk kami yg tinggal nie yer..

Ok la kita tinggalkan cerita org pi Sarawak tu.. Ada yang dh bersarapan ke pepagi nie...akak nampaknya lewat sikit la bersarapan maklumlah hr x bekerja jd dpt la bermalasan2 sdikit di depan lappy nie..hehe melampau akak nie ekk..tp ada akak kesah..xper jap lg akak akan dapur tu jugak tgk la apa yg boleh akak godeh utk wat sarapan...rasanyer ada sebantal roti..klau rajin mcm nak buat Roti Poket..roti yg digerung gelembung cantik n dibelah dua berbentuk poket diisi dengan apa-apa inti savoury..wahh pepagi dh berimaginasi ekk.. k lah akak mgundur diri wat sementara..insya Allah klau ada kesempatan akan update lg mungkin dengan N3 masakan ringkas k..tp mungkin lewat sikit sebab kawan akak Miss Nanna nak ajak jejalan dlm kul 11 nnti mungkin kami akan ke Jusco atau Tesco Tmn Bkt Indah..bukan nak berbelanja window shopping ajer..k babai smua..

No comments:

Post a Comment