Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Saturday, December 1, 2012

Disember datang lagi...


Assalamualaikum...

Apa kabar kawan2  semua semuga kalian sentiasa sihat dan gembira disamping keluarga tersayang...saya alhamdulillah sihat cuma agak sibuk dan sentiasa menyibuk kan diri seperti biasa...hhehehe alahhh biasa la tu kan bila banyak kerja kita perlu gak untuk menghilangkan stress dengan mengumbirakan diri kita kan...emmm ada2 pulak saya nie kan..ok lah hari ini saya xder nak kongsikan apa2 resepi sebab seperti biasa memasak bila ada masa terluang ajerkan..dan kebanyakannya masakan2 biasa yang kerap kali dimasak dan diulang tayang so..belum ada yang saya potretkan...nantilah yer..lagi pula saya sedang mencari jalan untuk belajar macam mana nak upload gambar di blog seperti yang pernah saya tanyakan pada kawan2 di facebook tapi nampaknya belum ada respon la...huhu xperlah kita tunggu ajer lah sedikit masa lagi ekkk..

Ok hari nie aktiviti di 1 Disember hanya berjalan2 makan durian di Pontian bersama kawan saya...memang sedappp dan terbaik la durian 3 biji makan 2 orang pastu asoh yang jual durian di dusun tu siap bagi lagi 2 biji free..pehhh kenduri durian saya tadi...rasanya yang pahit2 manis xsampai 20 hengget tapi sangat berpuas hati..lain kali saya nk pi sana makan lagi...ada sesiapa nak ikut saya nanti jomlah kita makan2 durian di dusun asoh n apek di pontian..roger2 saya ok..

Sebelum mengakhiri n3 yang ntah bila akan ada resepi saya nak ucapkan selamat berehat2 n bercuti2 pada mereka2 yang bercuti dan bagi yang bekerja tu..selamat menjalankan tugas demi negara, agama dan bangsa dan yang utamanya untuk periuk nasi kita sendiri ok..salam sayang dari saya..muahhh..xoxo.

No comments:

Post a Comment