Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Sunday, April 5, 2015

Karipap Telur..Kulitnya Rapuh


Assalamualaikum dan salam Ahad untuk semua..hari ini agak bz dengan tugasan di pejabat so memang tak dapat langsung nak menjengah ke fb atau blog.. so waktu rehat nie saya ambil kesempatan dalam kesempitan sekejap untuk updatekan entry Karipap Telur yang kulitnya sangat rapuh kiranya saya puashati buat karipap kali nie..cewahhh macamlah saya selalu buat karipap ek.. Biasanya kalau teringin saya memang beli aje tapi memang susah nak jumpa yang benar2 menepati citarasa saya..hamboiiii saya ni bab makan2 memang cerewet sangat2 tekak sendiri yang nak makankan bukannya tekak orang..oklah saya tak boleh nak berceloteh panjang seperti biasa lerr tu..jom kita semak resepi yang telah saya edit di gambar aje ekk..huhuhu semenjak terajin mengedit ini terus2an rajinnya hihihi..oklah saksikanlah pic2 keseksian karipap yang sodappp di tekak ku ini..meh layan gambor..










No comments:

Post a Comment