Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Saturday, May 11, 2013

Selamat Hari Ibu...


Assalamualaikum...

Salam hujung minggu buat semua kawan2 dan pengunjung ZLC yang saya kasihi sekelian, esok 12 Mei merupakan hari ibu yang di raikan untuk sekelian ibu2 di seluruh dunia.  Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu buat semua yang bergelar ibu...dan yang tidak bergelar ibu tapi bergelar ibu saudara, ibu angkat, dan sebagainya juga Selamat Hari Ibu buat anda...bagi anak2 yang masih mempunyai ibu..sayangilah ibu anda dan hargailah mereka selagi hayat mereka ada..tiada orang yang akan dapat mengantikan ibu kita di dunia ini..untuk yang telah ketiadaan ibu seperti saya hanya doa dapat di utuskan Al-Fatihah buat bonda yang amat dirindui Zahriyah binti Jabid.. buat adik saya Bedah selamat hari ibu semoga tabah untuk membesarkan anak2 walaupun bersendirian...InshaaAllah saya akan sentiasa memberi dorongan dan sokongan..pada kakak2 dan adik, kawan2 semua selamat hari ibu..Sesungguhnya pengorbanan kalian tidak ternilai.. Kasihnya ibu membawa ke syurga..amin..

No comments:

Post a Comment