Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Thursday, May 16, 2013

Terima Kasih Cikgu...Jasamu Anugerah Tidak Ternilai..


Assalamualaikum...

Salam Khamis tanggal 16 Mei 2013...merupakan hari sambutan Hari Guru buat semua insan yang bergelar guru atau cikgu..bagi semua guru2 yang telah menabur bakti dan membanting keringat dalam mendidik anak bangsa agar menjadi insan yang mulia, sempurna dan berjaya.

Tiada kata-kata yang dapat diucapkan selain ucapan jutaan terima kasih kerana jasa anda mencurahkan ilmu dan mendidik kami semnua sehingga menjadi saya dan kami semua seperti hari ini...tanpa guru tiadalah mereka2 yang dapat mentadbir negara, berjasa kepada rakyat jelata, taat akan perintah agama...sebegitu besarnya jasa seorang guru dari itu untuk semua guru2 terutamanya guru2 yang pernah mendidik saya di SK & SMK IJ Convent, Johor Bahru juga buat Cikgu Suniza bff saya..semua guru2 di sekolah saya  SKPT2
kalau nak sebutkan nama mereka satu persatu sangat panjang, mantan guru2 yang pernah berkhidmat di sekolah saya bertugas ini, kak yatie di sarawak, choo bteen, cikgu Rohaiza di Perak dan semua rakan2 yang menjadi guru, saudara mara, kakak saya  buntat, kak z, acheh n semua2nya..selamat Hari Guru Jasamu Anugerah yang tidak ternilai..

No comments:

Post a Comment