Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Tuesday, January 31, 2012

Minum Petang Di Senjakala...

Assalamualaikum...

Selamat sejahtera pada semua kawan2..saya dah 2 hari tak menjengah ke blog...agak sibuk dengan kerja2 di pejabat.  Hari ini saya cuma nak kongsikan gambar minum lewat petang kami tadi.  Kebetulan pula adik saya bedah ada membuat Kek Marble Vanilla Chocolate permintaan dari cikgu Azizul yang hendak membeli kek marble che bedah so alang2 membuat tu dapat lah kami semua di rumah menikmati kelazatan kek yang sangat soft n moist ini dengan haruman butter SCS...emmm memang sodapppp lah memang xpuas makan sepotong..
Oleh kerana kek nie bedah yang buat dan saya pun malas nak mengambil resepinya so pada yang teringin nak membuat cake marble silalah clik kat pakcik google yer pasti banyak resepi2 cake marble yang keluar dan anda hanya perlu memilih sahaja mana satu yang berkenan di hati...hehehe..sorry eks kawan2..

Jomlah kita layan gambar kek marble vanilla coklat yang sungguh sedap nie..kalau nak tau sedap ke tak cer tanya cikgu zizul mesti di kata sedapkan...haha ada2 ajer saya nie..




No comments:

Post a Comment