Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Wednesday, August 29, 2012

CHOC CHIP CADBURY DELIGHT..

Assalamualaikum...

Nampaknya macam susah sangat saya nak mulakan intro mengupdate di blog, naper ek ke sebab hari ini merupakan wordless wednessday atau rabu yang bisu...ntah la pada saya sama ajer..cuma tahap mood hari ini agak sejuk@baik la tu sebab cuaca tak berapa panas n redup ajer..mungkin sebab dalam seminggu ini asyik hujan di sebelah petang so bila time pagi dan tengahari cuaca molek sahaja...


Sebenarnya hari ini cuma nak berkongsikan gambor choc chip cadbury delight yang saya buat semasa raya ke 5 tak silap saya...sebelum hari raya kemarin ada juga saya masukkan resepi choc chip@famous amos tu kan di  SINI   so yang ini tak yah resepi yer...cuma ada penambahan coklat cadbury dan chunk almond serta extra almond nib..kiranya sangat mewah lah biskut yang ini...tapi resepi asas masih gunakan resepi yang sama ok...jom la kita tengok2 sedikit dari gambar 3CnD cookies yang saya buat tu yer..untuk office mate dan boss saya cenderakasih dari Zalekha Luvs Cooking..kalau saper2 nak oder pun boleh harganya boleh pm pada saya di Facebook atau di email ok...

utk ofis mate..jd la rasa sorang sikit..


No comments:

Post a Comment