Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Sunday, August 26, 2012

Raya 2012...cucu2 saudara yang pertama kali beraya..

Assalamualaikum...

Salam 8 syawal untuk semua teman2 dan pengunjung2 yang sudi singgah di ZLC nampaknya semakin berhabuk dan bersawang blog nie kerana dah lama saya tak dapat mengupdate..so buat pertama kali bersiaran untuk Hari Raya 2012 ini saya ingin kongsikan bersama anda semua sedikit dari gambar yang sempat saya ambil di hari  raya pertama, kedua dan seterurusnya...rasa macam 2 hari jer yang saya snap pic pastu dah terasa malas..tu pun kebanyakannya gambar cucu2  sedara saya..dh tua dah tok j nie ek ramai  dah cucu, gambar2 candid keluarga dan majlis tahlil arwah di hari raya ke 2 (pic untuk raya ke 2 akan saya update kemudian yer) di rumah kakak saya di Taman Suria...lets d picture do d talking ok..untuk semua selamat hari raya maaf zahir batin dari Zalekha Luvs Cooking..



yang baju hijau tu Mohd Akiff bin Mohd Yunos cucu n yg cute berkebaya tu Qistina aunty dia..
yang ini akid anak ayong cucu sedara yg ke 2..

Akak amik pic sndiri..so xdan nk posing..hehehe


Akiff yang sangat aktif n laju bile bjln tp pegang jari ayah dia..


along, acheh, pcik n my cousin Ronnie @ Makcik house 1st raya..

kekanda2 ku bersama kak z n ain..


No comments:

Post a Comment