Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Thursday, December 1, 2011

Xder Cerita Menarik...

Assalamualaikum,



Salam khamis, dan apakabar semua...rasa macam lama sangat saya xupdate blog yer nak menjengah ke sini pun macam xcukup masa ajer..almaklum keje sedang banyak di pejabat tu jadi xdapat la saya meluangkan masa untuk mengupdate di blog.  Bila malam kat rumah rasa macam malas ajer nak bukak lappy bila dah kurang ada mood dan kemalasan melanda begini la jadinya..lagi pula macam xder perkara menarik n entry masakan atau resepi yang saya nak kongsikan...nk bercerita tentang perjalanan ke Air Papan, Mersing pun lum ada mood..so tunggu bila mood kerajinan tu datang yer..

Semalam saya ada beli satu handphone baru tu pun sebab gantikan hp saya yang dah makim kelam..terang gelap ajer bila nak menaip di ruangan masage..tu yang beli yang murah jer samsung colby jadi la kan untuk hantar2 sms dan buat panggilan nak beli yg mahal dan canggih sangat lum berkemampuan dan nanti x reti nak pakai pulak..nie pun baru pertama kali guna yang touch screen menjajar2 dibuatnya..hehehe sebab apa tau..jari jemari saya nie kan montok2 belaka jadinya asik tertekan di tempat laen ajer..mungkin bila dah guna lama sikit baru lah saya mahir menggunakan hp tu..

Ok lah rasa nya xder apa nak saya ceritekan nanti bila ada saya masak2 nanti akan saya masukkan entry yer..buat sementara ini saya harus concentrate buat kerja2 yang melambak kat opis tu..selamat malam semua..salam sayang dari Zalekha Luvs Cooking..

No comments:

Post a Comment