Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Wednesday, December 14, 2011

Jom Berkebun di Pagi Hari..

Assalamualaikum,


Selamat pagi Khamis untuk semua, diharapkan hari ini ceria dan cerah hingga ke petang.  Agak pelikkan tajuk di atas  mengapa saya mengajak berkebun sedangkan hari ini hari bekerja..hehehe pepagi lagi pulak tu saya dah online..sebenarnya saya masukkan beberapa keping gambar di kebun kakak saya Che Nie, kebun tepi dan belakang rumah sahaja, itu pun saya ambil gambar sedikit sahaja kerana geramkan buah markisa atau passion fruits yang sedang lebat berbuah tapi masih belum masak lagi masih hijau kalau tak mesti lebih cantik berwarna kuning atau merah.. dari benih Australia dan juga tempatan..dan ada juga gambar pokok roselle yang merah bunganya dan sudah boleh dipetik..

Ok Jom kita layan gambar2 dibawah ini..







No comments:

Post a Comment