Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Friday, February 3, 2012

Chicken Fritters D' Warung Cendol...

Salam...

Selamat malam semua...sedang buat apa tu ada yang menonton Dingin Lavender di TV3 nampaknya.  Saya dah ketinggalan beberapa episode jadi malas nak menonton.  Kalau rajin nanti saya akan tengok di youtube ajer..sekarang nie kalau ada cerita2 atau drama2 yang menarik di tv tapi kita ketinggalan menonton jangan bimbing sebab ada orang2 yang baik hati downloadkan nanti di Youtube so nak tengok citer apa sajer yang baru atau yang lama mesti jumpanya di Youtube tu janji tau tajuknya. 

Ok lah sebenarnya saya hanya nak masukkan pic Chicken Fritter yang saya makan tadi dengan anak-anak buah saya.  Benda nie yang orang semua panggik chicken chop pada pendapat saya bukanlah chicken chop yang sebenar sebab dia buat nipis melayang isi ayam yang disalut dengan breadcrumb dan di goreng garing..tapi nak memadankan dengan harganya yang hanya RM 4 boleh dapat sepinggan iaitu 2 keping fritters gan sedikit fries dan coleslaw ada pulak black paper sos dan cili sos memang la berbaloi...kenyang jugak lah makan. Kita layan gambor jer lah yer..nama dia tu sajer saya memandai letak sebab warung yang jual ciken chop yang ala2 xomputih tu di warung cendol waktu siang ajer ada cendol di tepi jalan berhampiran rumah saya..


chicken chop rm4 ajer boleh lah kan...

Aina gan Sara pun nak enterframe gak..hehe

No comments:

Post a Comment