Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Friday, February 10, 2012

Selamat Hari Lahir Nafida...

Assalamualaikum....

Selamat petang jumaat untuk semua..hari ini cuaca sangat panas di Johor Bahru dan nampaknya selsema saya yang dah nak mula pulih kembali semula...huhu lama betul kali ini kena selsema tapi apa nak buat tetap juga bekerja dan meneruskan rutin harian seperti biasa.

Pagi tadi saya ada buat cekodok lemak manis yang sangat lembut dan oleh kerana saya dah kurangkan susu manis pada bancuhan cekodok tu rasanya lemak2 manja ajer tak lah berapa manis tapi malangnya lupa la nak di snap gambar jadi tak lah boleh jadi entrykan...huhu nanti ada yang tertanya pula macam mana rupa cekodok lemak manis tu...Lain kali ajer yer bila saya ada buat lagi akan saya masukkan diblog.. Saya nak minta maaf pada pengunjung blog Zalekha Luvs Cooking kerana sejak dua menjak saya kurang sihat nie tak dapat aktif di dapur sebab mungkin cuti 4 hari kelmarin saya gagahkan diri untuk memasak (sikit2 ajer - macam la masak banyak2 ek hehe) so minggu dah naik keje  nie lagi la tak berkesempatan nk ke dapur plus badan yang berapa belum nak kebah lagi.

Ok lah tak der nak berceloteh panjang cuma di kesempatan ini pada tanggal 10 Februari 2012 saya nak mengucapkan Selamat Hari Lahir buat sahabat saya Nafida binti Hassan - kawan zaman sekolah saya di IJ Convent Johor Bahru dulu..yang keberapa 24 kot...hehehe macam tu lah rasanya.  Semoga beliau sentiasa riang gembira n ceria selalu, diberikan kesihatan dan dipermudahkan segala pekerjaan - sabar yer Nafida sebab hari2 u tempoh jalan jam dari Pasir Gudang nun..n semoga cepat dapat Jodoh dengan jejaka idaman korea nya...insyaAllah...jangan marah i tau Nafida entry hari ini khas untuk u tapi kek ini pakcik google bg pinjam gambar jer tak leh nak rasa2 atau makan2 ok...hehehe..be happy always my darling friend..

Luv from: Miss J @ Zalekha Luvs Cooking..

gambar ehsan google...

No comments:

Post a Comment