Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Sunday, February 12, 2012

Majlis Aqiqah Mohd Ariff Aqib..

Assalamualaikum...

Salam pagi Ahad untuk semua pengunjung Zalekha Luvs Cooking.. hari ini saya nak masukkan beberapa keping gambar yang saya ambil semalam sempena Majlis Aqiqah cucu kakak saya yang kat Taman Suria tu...alhamdullillah ramai yang hadir jemputan dari jemaah Maulud Debak Jalan Harun..dari surau Taman Suria, Madrasah Kg Melayu Majidi, jiran2 akak saya di Taman Suria dan kaum keluarga..
Semalam saya datang agak pagi dalam jam 10 bersama akak saya Aiti yang jd Chef masak Kambing Aqiqah, akak saya yang twin tu pun ada Che No n Che Ni yang sama2 menolong masak2 saya pulak tolong sibuk2 jer...bungkus telur dan jelly utk goodies hehehe...

Ok lah jom kita tengok beberapa keping gambar yang sempat saya snap ok...

one week old baby Mohd Ariff Aqib...


akak saya di tmn suria Hjh Siti Norbadar..


Adik saya Siti Zubaidah gan anak2 Sara n Aina

Iqin, Sara n Iqa

Akak n Sara

Akak lagi asik nk posing di garden aje..hehe

Kak Z n akak saya Buntat

Makan dalam dulang Nasi Putih Kambing Masak Merah n Dalca Kambing, Pencuk n goreng berempah dlman kambing


Kueh Kacau Suji - Bedah buat..

Dalca dlm periuk besor...

Pencuk Timun, Nenas n Carot..

akak saya che gan anak along Siti Khatijah

Che Mat suami che ni..

No comments:

Post a Comment