Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Saturday, February 25, 2012

Majlis Maulidur Rasul SKPT2...

Assalamualaikum...

Selamat sejahtera, selamat pagi Sabtu dan selamat berhujung minggu untuk semua pengunjung ZLC...hari ini saya nak masukkan entry ringkas foto2 ajer yer yang saya sempat ambil semalam pagi Majlis Maulidur Rasul di sekolah saya..alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan sangat meriah acara perarakan anak2 berselawat ke atas Junjungan Nabi Muahamad SAW dan diikuti dengan acara di dewan ada bacaan Al-Quran, Berzanji, Nasyid, Choral Speaking, dan ceramah dari Penceramah Undangan.  Tapi sedih gak kali ini saya tak dapat menjengah acara di dewan dan membantu semasa jamuan anak2 yang makan dalam dulang serta kerja2 membungkus makanan kali ini sebab banyak kerja urgent yg perlu di bereskan di opis dr pagi hingga la ke petang..Jom kita layan gambar2 yang sempat saya snap di bawah:



Anak buah saya yeyed bju oren.. n d gang


yang nie Iqin masuk Choral Speaking...

CikguMona n Fiza bersama murid Pra Sekolaj

Akak gan Ustazah Siti Hajarah

Cikgu Zaharah, Cikgu Wan n Guru Besar

Master Chef Cikgu Mahmood n abg enal..

Sedap briyani cikgu mahmood nie

Ayam masak merah pun sedap gak

Dalca tetel..megancam...

Nasi Jagung...

Tiga Periuk Nasi tak cukup lauk briyani berlebih

Cikgu Zizul Tokey air  gan cikgu wan

Naseb baek akak smpat bfast gan tokey kantin mkn dlm dulang lau tak melepas smpai ptg keje bnyk..

No comments:

Post a Comment