Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Tuesday, May 22, 2012

Ke Bandung mencari Sirap dan Mee Bandung???

Assalamualaikum...


Salam Selasa buat semua teman2 dan pengunjung2 Zalekha Luvs Cooking yang saya kasihi...nampaknya ini lah peluang terakhir...untuk saya berblog maksud saya untuk minggu ini jika ada kesempatan  di minggu hadapan kita akan berjumpa lagi kerana saya akan bercuti mulai esok pagi rabu 23 Mei saya telah berada di Jakarta insyaAllah. Subuh nanti saya akan terbang menaiki Tiger Air penerbangan dari Singapura...sesekali nak berjalan mudah2an saya akan sihat sepanjang percutian di sana sekadar nak melihat2 tempat orang..insyaAllah saya akan snap picture bila disana nanti yer..

Oleh kerana baru nak menjejakkan kaki ke bumi Jakarta dan Bandung sebab sebelum ini saya hanya ke Medan Lake Toba dan juga ke Bukit Tinggi di Sumatera Barat jadi sedikit keterujaan bila mendengar cerita dari kawan2 saya seperti Miss Nana yang saban tahun ke sana kerana banyak tempat2 membeli belah yang pastinya menjadi tumpuan pelancong bila ke sana..Nampaknya esok saya akan jadi jutawan.tapi jutawan rupiah saje dehhh...muahahaha x kisah la kan asal dapat title jutawan tu walau hanya untuk beberapa hari...habis duit nanti xlah jadi jutawan lagi..hehehe kalau nak terus jadi jutawan kena pulak cari bapak2 koperat yang billioner di sana lho untuk jadi pacar gue...bisa ngak...hahaha berangan..berangan dan berangan la seterusnya cik leha...macam mak jenin ajer kan..hehehe untuk kawan2 ku miss Nafida bte Hassan n miss Rossana binti Idros nak tak i cari kan u all cowok yg ganteng2 disana hehehe..jangan marah yer kawan2..

Macam dah panjang pulak cerita saya hari ini yer..nanti ada yang boring membacanya so nantikan kepulangan saya ok.. akan saya ceritakan sedikit pengalaman disana nanti...permisi dulu bapak2 ibu2...hingga ketemu lagi..salam sayang dari ku..muahhhhh..



No comments:

Post a Comment