Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Friday, June 15, 2012

Jalan2 di Danga Bay..

Assalamualaikum...

Salam dan selamat berhujung minggu buat semua yang bercuti pada sabtu dan ahad tapi bagi sesiapa yang bekerja pada hari sabtu tu terpaksalah bekerjakan tapi saya agak la sesiapa yang keje hari sabtu kerja half day ajerkan.. bagi yang bercuti 2 hari sabtu dan ahad dapatlah merancang aktiviti nak berjalan2 ke nak duduk di rumah sambil masak2 ke...saya pulak tengah x ada idea nak buat apa esok...ada jemputan perantin kalau ada ahli keluarga yang lain nak pergi mungkin saya ikut...kalau tidak mungkin saya nak mem..baking..rasanya lama betulkan x baking apa2...malas yang lebih sebenorrrrnya...tengok lah harap2 mood kerajinan saya akan muncul esok hehehe.

Pada kali ini tak ada entry masak2 hanya ada beberapa gambar yang nak di kongsikan bersama ini pun  ketinggalan keretapi punya gambar semasa anak buah saya Hawa Hanida bercuti seminggu pada bulan April lepas saya ada ikut anak2 buah gan adik saya bedah berjalan ambil angin malam di tepi Danga Bay.  Sempatlah juga Aina, Sara dan Hawa main di tapak permainan Marry Go Round dan naik buaian belon yang berpusing tu..apa eks nama dia saya pun x tau...jom kita tengok gambar2 yang sempat saya snap...

No comments:

Post a Comment