Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Thursday, June 14, 2012

Rehat Sekejap...

Assalamualaikum...

Apakabar kawan2 semua..saya nak mohon maaf bebanyak sebabnya mungkin minggu ini saya terpaksa mengurangkan aktiviti memasukkan entry atau meng-update blog..sebabnya adalah laptop saya dah rosak n rasa nyer dah sampai masanya high time la tu pakai pun dah lebih 5 tahun.. untuk ditukar baru...ada2 jer kan.  baru jer berangan nak buat benda lain dah nak kena beli pulak lappy baru..atau notebook.  Tengoklah nanti mana2 yang sesuai.

Oleh kerana disebelah malam saya dah x boleh nak online  dan hanya disebelah siang aje boleh gunakan pc di pejabat itu pun bergantung  kalau kerja2 utama saya dah siap.  harap2 saya akan dapat lappy baru atau notebook atau juga netbook so dapatlah saya menulis semula di sini ok...

Hingga bertemu lagi bila ada kesempatan dan entry yang xtau bila nak muncul saya tinggalkan salam sayang dan salam rindu di angin lalu buat anda semua..hug n kisses from Zalekha Luvs Cooking...muahhh..

No comments:

Post a Comment