Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Saturday, June 9, 2012

Makan Tengah Hari Lauk Biasa2 Aje...

Assalamualaikum...

Salam hari Sabtu dan selamat berhujung mingu buat semua teman2 dan pengunjung yang saya kasihi sekelian..dah makan tengah hari ke belum teman2...saya dah makan tadi masakan hari ini yang ringkas dan biasa2 ajer dan semestinya pedas meletopsss...huhu rupanya penangan sambal belacan totok yang saya buat guna cili padi hijau dan bercampur sedikit cili padi merah mak aiiiii rasanya sangat pedas berasap sekejap telinga...

Hari ini saya cuma goreng sayur peria bertelur, goreng ikan masin, saya buat sedikit  serunding udang kering, cadangnya petang nanti saya nak buat pulut serunding sedikit...dan sambal belacan cili padi yg bedesing pedasnya..dan menu utama ialah Asam Pedas Kepala Ikan..tapi yang ini adik saya Bedah yang masak hari ini..ok kita layankan gambar2nya dahulu yer...kalau rajin nanti saya tulis resepi serba ringkas..ke kurang rajin eks..hehehe insyaAllah mudah2an rajin la kejap2 lagi..


No comments:

Post a Comment