Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Thursday, November 17, 2011

Kemanisan Bila Usaha Membuahkan Hasil...

Assalamualaikum,

Salam petang khamis untuk semua, apa kabar pada hari ini diharapkan semuanya sihat dan ceria-ceria selalu, bagi diri saya pula alhamdulillah seperti biasa sihat, cuma agak kebusy-an hr nie maklumlah hari ini keputusan UPSR keluar jadi saya pun turut sama sibuk2 meninjau cikgu2 tahun 6 yang menyusun slip keputusan bagi kelas masing-masing, walaupun hanya 8 orang pelajar di SKPT2 yang mendapat 5A dan 8 orang juga yang mendapat 4A,1B tapi alhamdulillah adalah sedikit peningkatan pada peratusannya.

Keputusan yang diperolehi oleh murid2 sekolah saya ini tidak boleh  nak dibandingkan dengan murid2 di sekolah primier sepert SKBBU tu yang mendapat keseluruhan lebih 90% lulus..kalau memandangkan persekitaran dan latar belakang murid-murid sekolah ini memadailah dengan keputusan yang diperolehi. Walaubagaimana pun usaha dan penat lelah guru-guru yang telah mendidik murid2 tidak boleh dilupakan dan sekalung tahniah diucapkan kepada semua guru-guru.  Begitu juga kepada murid-murid yang belajar bersungguh2 dan telah berjaya mendapat keputusan cemerlang 5A dan 4 A tahniah diucapkan atas segala penat lelah kamu telah berbaloi dan membuahkan hasil yang memberangsangkan..disamping doa ibu bapa yang tidak putus2 agar anak-anak mereka berjaya di dunia dan akhirat.

Oleh kerana hari ini tak ada entri masakan dan hanya cerita mengenai kejayaan anak-anak yang mengambil keputusan UPSR tadi pagi ada satu gambar manisan yang hendak saya letak disini iaitu Aiskrim Oreo dengan Buah-buahan...sebenarnya semenjak saya dah mula berblog nie anak2 buah saya di rumah juga rasa teruja kerana ada2 ajer yang mereka cuba walaupun jenis makanan yang mudah atau pasang siap dan suka pulak mereka nak menghiasnya cantik2 dan suruh saya mengambil gambar untuk dimasukkan ke dalam blog...adoyaiiii anak2 korang nie memang comel belaka, so jom la kita layan gambar ice cream yang telah mencair bila dipotretkan tp hasil tangan anak-anak buah ku Hawa Hanida dan Sahara Sahira...



.

No comments:

Post a Comment