Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Sunday, November 13, 2011

Strawberry celup.. Coklat

Salam n selamat petang semua, dh minum petang belum, kalau petang2 mcm nie dapat minum nescaffe dan makan sepotong kek mesti sedapkan...hehehe berangan ajer la saya nie..nampaknyer hari nie melopong jer la mana nak makan kek yg sepotong tu kalau x dibuatkan.. tapi rasanya kalau mengikut bahan2 yang ada di dapur tu harus saya membuat kek atau muffin pisang sebab ada pisang yang masak ranum memang sesuai untuk dibuat kek, muffin atau kalau malas buat ajer lempeng pisang letak pulak kelapa sedikit pasti sedapkan....cewah panjang betul saya berangan2 yer..tujuan online sekejap ajer nie kononnyer nak cari resepi di dapur Che Mat Gebu tu hari tu nampak dia buat muffin pisang yang sungguh comel..pasti sedapkan..ok la saya nak pi skodeng jap dapur tanpa sempadan CMG tu nak tgk bahan2 yang diperlukan.

Sementara tu layan la..pic Strawberry Celup Coklat yang anak buah saya Iqin buat..iqin nie memang pandai bab nak makan yang sedap2 ajer budak sorang nie..lepas dia masak coklat ganache untuk celop coklat kat strawberry tadi pagi siap dia datang kat saya bawak sepinggan strawberry yang disendiri siap susun n drizzle gan coklat yang dibuat sendiri suruh saya amik gambar masukkan dalam blog..iqin2 u are such a darling..love u always dear..rajin2 tolong mak j selalu tau sayang..

Nampak x kat atas tu ikin siap tulis nama dia..hehe


dapat jamah seketuii jer sebab lain dia bedal sndri..

No comments:

Post a Comment