Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Saturday, November 19, 2011

Family Day SKPT2

Assalamualaikum,

Salam petang sabtu buat semua, apa kbar semuanya pada hari ini harap anda berada dalam kesihatan yang baek dan ceria-ceria di hujung minggu bersama keluarga tercinta.  Mungkin juga ada yang mengambil kesempatan cuti pada hujung minggu untuk balik ke kampung (kalau kampung x brapa jauh la kan) atau ada juga yang memenuhi jemputan perkhawinan, maklum lah cuti sekolah telah bermula tentulah ramai orang yang membuat majlis walimahtulurus di cuti2 sekolah begini.  Esok pun salah seorang dari cikgu sekolah saya Rabiatul Adawiyah akan melangsungkan perkawinan insyaAllah kalau ada kelapangan saya akan ke majlisnya esok.




Saya sebenarnya dari tadi pagi telah mengikuti hari keluarga anjuran Kelab Bakaf sekolah..acara pertama  iaitu perlawanan Bowling yang di adakan di Danga City Mall sepatutnya bermula pada 10.30 pagi tp terpaksa dimulakan lewat pada jam 11.45 sebab ada pula group lain yg bermain lebih awal, jenuh jugak lah nk menunngu.  Pada mulanya saya macam malas untuk turut serta dengan Family Day 2011 yang diadakan..tapi entah macam mana boleh pulak saya tergerak hati untuk pergi dan siap ikut serta bermain bowling..saya memang lah x pandai bermain bowling takder gaya dan skill jauh sekali sekadar suka2 melempar bola tu boleh la...

Walaubagaimanapun memang amat seronok bila main bersama kawan2 apa lagi dengan gelak tawa kami bukan sebab keriangan lemparan memasing strike tapi sebab asik masuk ke parit jer bola bowling tu.. macam2 gaya yang dapat diperhatikan ada yang main macam pro n ada jugak x kalah gaya siap sampai terbaring macam che Yusof GPK Koko saya tu..En. M.Zin pun x kurang hebat gaya melempar siap mcm tertiarap gitu...hehehe memang sakit perut ketawa bila teringatkan gelagat2 lucu mereka..

Lepas acara main bowling kami semua pun menuju ke JB Catering yang terletak bersebelahan dengan Stadium Larkin untuk makan tengah hari walaupun agak kelewatan dekat jam 1 lebih baru ke sana.  Oleh kerana hari ini  saya tak ada  di rumah jadi tak ada lah entry masakan so kita tengok jer la beberapa keping gambar yang sempat saya ambil tadi di tempat bowling dan juga di JB Catering..

Nasi serta laukpauk n semangkuk sup cmpur


Banyak pilihan ok la jugak

Section sambal blcan n ulam2 saya cuma ambil urap jantung pisang sdap..

Kuih Muih Melayu ada gak agar2 n pengat..

No comments:

Post a Comment