Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Monday, November 7, 2011

Kosong @ Kekosongan @ Zero...

Assalamualaikum,

Selamat petang Isnin untuk semua, hari ini sekali lagi akak update agak lambat..bukan kerana kekangan masa pada hari nie tetapi akak berasa sedikit kekosongan kalau omputih sebut the emptiness world of mine and the loneliness make me feel so sad..cewahh cakap omputih lak akak..ntah la kekadang atau baru sekali nie la akak berasa begitu sepi dunia akak nie..ada orang suka bila keadaan sunyi sepi tetapi ada ketika ia membuat kita feel lost n it killing me softly..so hari ini setengah hari la akak x kemana berada dalam jajahan akak sahaja dalam kamar.

Sesungguhnya episod sepi tu dah berlalu dan baek la kita tinggalkan ia buat selamanya..kalau boleh la.. Oleh kerana anak-anak2 buah akak semua x ada dirumah so aktiviti di dapur x berjalan akak pi makan kat @mart ajer dalam pukul 2 tadi..makan tengah hari merangkap sarapan..Balik kerumah dalam pukul 3.30 akak ikut pula menziarah Pusara Mak, Abah dan Adik..Al-Fatihah untuk mereka semoga Allah mencucuri rahmat ke atas Roh mereka..

Sekali lagi minta maaf sebab x ada entri masak2, sekadar coretan biasa, insyaAllah jika ada kesempatan akan update lagi..x der gambar nak akak letakkan hanya makan tengah hari akak tadi di Chamek Kopitiam, @mart..

Bandung 3 Layer..biasa jer rasa dia..

Nasi Goreng dengan Sotong Blackpapper..

No comments:

Post a Comment