Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Monday, November 14, 2011

Hari Isnin Yang Busy...

Assalamualaikum,

Salam hari Isnin untuk semua, semoga semua berada dalam kesihatan yang baek.  Hari isnin yang merupakan pembuka bagi minggu yang baru bagi minggu ini dimulakan nampaknya semua orang di pejabat saya  nie sangat sibuk dengan urusan masing2.  Lebih2 lagi bagi sesiapa yang bekerja di sekolah macam saya nie semenjak kerajaan mengumumkan bantuan persekolahan bagi tahun hadapan bagi setiap murid, maka tugas yang perlu dilaksanakan pun bertambah-tambah.  Itu belum termasuk panggilan2 telefon dari ibu bapa yang asik bertanyakan bantuan yang akan diterima..naek pening kepala dibuatnya..sepatah kata abg Zainal cif pap kat sini ~neng ala~ yang merupakan singkatan dari peneng kepala dan sering menjadi gurauan semua orang di pejabat ini.

Oleh kerana banyak juga kerja2 yang perlu dibereskan hari nie..jadi saya tangguhkan entry masakan mungkin petang atau malam nanti akan saya masukkan ok..so nak citer panjang pun masa kurang mengizinkan dan mencemburui saya..cewah..mcam orang berlakon pulak eks..kita jumpa lagi nanti..salam sayang dari Zalekha Luvs Cooking..:-)

No comments:

Post a Comment