Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Monday, November 21, 2011

Hari Yang Lesu Macam Nak Demam...

Assalamualaikum,

Selamat malam untuk semua, dah 21 November hari ini cepat betul masa berlalu kan diam x diam dah masuk minggu ke tiga bulan November dan dah nak penghujung tinggal bulan terakhir dalam tahun ini kan..
Masa yang berlalu ini macam x terasa pulak kalau ada sesiapa yang mengandung tu tau2   dah nak bersalin ajerkan..ehh naper pulak saya teringat orang bersalin eks..mungkin teringatkan borang-borang permohonan cuti bersalin yang saya harus siapkan untuk seorang guru dan seorang staf sekolah saya yang dah masuk 7 bulan..kalau disediakan awal lebih senangkan.

Ok lah bukan nak cerita pasal orang bersalin cuma teringat tugasan di pejabat tadi siang,  Sebenarnya hari ini dari awal siang tadi saya dah rasa tak berapa  sedap badan n pening kepala, rasa macam nak demam pun ada..entah la mungkin sebab cuaca yang x menentu sekejap2 hujan kan. Bila balik tadi pun adik saya bedah pun kata dia pening jugak..harap2 x lah sampai demam kan.  Emmm ke demam rindu saya ini...muahahaha nak rindu kan saper pulak..xder saper2 yang rindu kan saya kan..ehhh..dah melalut nampaknya saya sahlah saya x brapa sihat kan..lepas nie makan penadol la nampaknya...hehe sebanarnya sambil menulis nie..kat rumah anak2 buah saya tengah terpekik2 kerana menonton bola akhir antara Garuda Indonesia dan Harimau Melaya..jadinya saya x senang hati jugak dibuatnya pada awalnya saya memang xnak menonton sebab geram and sakit hati indon dah lead 1-0 di awal permainan tapi bila Malaysia dah menyamakan kedudukan dan dengar jerit pekik anak2 buah saya x boleh jadi saya pun menjengah juga ke depan untuk menonton...

X boleh nak menulis panjang2 sbab sekejap lagi dah masuk 2nd half perlawanan..so babaiiii semua..selamat malam semoga mimpi yang indah...muahhh..xoxo frm miss j @ZLC..

No comments:

Post a Comment