Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Friday, November 25, 2011

Si Keletah Sara Sahira Dgn Resepinya...

Salam n selamat malam semua, tengah buat apa tu mesti ada yang sedang menikmati  makan malamkan..hari ni saya menulis khas untuk anak saudara saya si cilik Sara Sahira yang baru berusia 5 tahun tapi telah pandai membuat  resepinya sendiri dan minta saya ambil gambar untuk di masukkan ke blog.  Beriya-iya tadi di datang pada saya dah suruh lihat sesuatu di dapur kata sara..mak j tengoklah apa yang ada didapur ada masakan yang sedap dan cantik..pada mulanya saya ingat adik saya bedah ada masak sesuatu..tp gosh bertuah punya budak rupanya dia telah cipta satu resepi.. habis diselongkar peti sejuk dan hasilnya seperti gambar di bawah..sara..sara ada2 ajer kerenahnya.  Rupanya dia dah ambil puding castard yang saya buat tadi masuk dalam mangkuk plastik dibubuhnya sayur yang ibunya dah siap potong dalam peti ais tu, kobis dan bayam serta di susun kan pulak cheezy ring...mak aiiii dah jadi macam nachos salad pulak..kata sara dia letak garam jugak adoyaiiii... lepas nie mak jay n ibu x payah susah payah masak sebab Sara Sahira dah boleh jadi chef...ok jom lah kita layan gambar resepi sara si keletah ni..opss lupa pulak kat rumah sara suruh panggil dia Nora Danish sebab suka sangat dengan pelakon tu..hehe ada2 ajer sara nie..kalau xder gelagat budak2 nie sunyi lah rumah nie..so kalau korang nk bermain ke nk bergurau senda ke nak berlawak ke suka ht korang la tp jangan nak bertengkar nanti mak j rotan..korang..mak aii garangnya..tp xpnah pun..hehehe..
nie lah yg sara buat tadi..ko mkn la sndri anak oiii..

ini la Sara Sahira bila bergmbar siap nk ada eksoseri tgk tu gan beg n gelang ibu dia..

ini pula Aina Arissa yang sgt bijak dan petah..

No comments:

Post a Comment