Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Wednesday, April 25, 2012

Rezki di Hari Rabu...Alhamdulillah

Assalamualaikum....

Selamat pagi untuk kawan2 dan pengunjung Zalekha Luvs Cooking...hari ini mesti ramai yang tersenyum2 sampai ketelinggakan...terutamanya kakitangan kerajaan sebab bukan sahaja kerana hr ini payday tapi juga ada kenaikan gaji baru sebanyak 13% jadilahkan alhamdulillah...

Kita tinggalkan dulu kisah gaji dan senyum simpul yang melirik hr ini saya nak kongsikan beberapa gambar dahulu yang saya masak subuh2 hari tadi untuk di bawa ke pejabat ada makan2 kecil2an sahaja..kebetulan cikgu fa ada bagi saya lontong semalam tu yang merajinkan diri untuk masak2..dan nampaknya hari ini bukan sahaja rezkinya makan lontong kering tapi dapat rezki gajah jugak sebab gpk kat opis saya nie belanja pulak KFC satu barel untuk makan ramai2..brpppppp...sedawa panjang kami dipejabat tadi..hehehe jom kita layan pic jer dulu k...nanti saya akan kongsikan resepi sambal lado ijo minang, sayur goreng, sambal kacang dengan telur rebus...dan ada juga bingka roti berkismis yang dibuat oleh kak marie...memang sedappp nanti saya akan cuba buat juga dan akan kongsikan diblog bila menjadi nanti k...

lontong kering

sayur goreng

sambal belado ijo

kfc
sambal kacang dgn telur rebus..

No comments:

Post a Comment